Cloud Gaming ႏွင့္ AI နည္းပညာအတြက္ Microsoft ႏွင့္ Sony တို႔ ပူးေပါင္း

ဂိမ္းေဈးကြက္ရဲ႕ ၿပိဳင္ဘက္ ကုမၸဏီႏွစ္ခုျဖစ္တဲ့ Microsoft နဲ႔ Sony တို႔က ထင္မထားတဲ့ လက္တြဲမႈတခုကို ၿပီးခဲ့တဲ့ ေသာၾကာေန႔က ေၾကညာလိုက္ပါတယ္။ Cloud နည္းပညာ အေျချပဳ ဂိမ္းဝန္ေဆာင္မႈေတြကို ကုမၸဏီႏွစ္ခု ပူးတြဲ လုပ္ေဆာင္သြားမွာျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ ေၾကညာလိုက္တာပါ။

“ကုမၸဏီႏွစ္ခုရဲ႕ သက္ဆိုင္ရာ Game နဲ႔ Content-Steaming ဝန္ေဆာင္မႈေတြမွာ အသုံးျပဳဖို႔အတြက္ Microsoft Azure အတြက္ အနာဂတ္ Cloud နည္းပညာအသစ္ေတြကို ပူးတြဲ အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားမွာ ျဖစ္တယ္လို႔” Microsoft က သတင္းထုတ္ျပန္ခဲ့ပါတယ္။

Sony ရဲ႕ လက္ရွိ Game နဲ႔ Content-streaming ဝန္ေဆာင္မႈေတြကိုလည္း အနာဂတ္မွာ Microsoft Azure နည္းပညာနဲ႔ လည္ပတ္သြားေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကုမၸဏီႏွစ္ခု ပူးေပါင္းေဖာ္ေဆာင္မယ့္အထဲမွာ Content ဖန္တီးသူေတြအတြက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ ဖန္တီးမႈဆိုင္ရာ ပလက္ေဖာင္းေတြ တည္ေဆာက္ဖို႔အတြက္လည္း ပါဝင္တယ္လို႔ Microsoft က ဆိုပါတယ္။

ဒီစကားအရ Sony နဲ႔ Microsoft တို႔ဟာ Content ဖန္တီးသူေတြနဲ႔ ဂိမ္းအသိုင္းအဝိုင္းအတြက္ ရည္႐ြယ္ထားတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈ အသစ္ေတြကို ပူးတြဲ လုပ္မယ့္ သေဘာပါ။ ယခု လက္တြဲမႈမွာ Sony ပိုင္ PlayStation နဲ႔ Microsoft ရဲ႕ Xbox ဂိမ္းပလက္ေဖာင္းေတြ အေၾကာင္းကိုေတာ့ ထည့္သြင္းေျပာၾကားျခင္း မရွိခဲ့ပါဘူး။

ေနာက္ထပ္ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကို အဆင္သင့္ျဖစ္တာနဲ႔ ထပ္မံအသိေပးသြားမယ္လို႔ ကုမၸဏီႏွစ္ခုလုံးက ေျပာၾကားထားပါတယ္။ Microsoft နဲ႔ Sony တို႔ဟာ အရင္ကလည္း အခ်ိဳ႕ လုပ္ငန္းေတြ ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္ခဲ့ဖူးေပမယ့္၊ Sony ရဲ႕ PlayStation နဲ႔ Microsoft ရဲ႕ Xbox တို႔က ဂိမ္းေဈးကြက္အတြင္းမွာ အဓိက တိုက္႐ိုက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ဘက္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ အခုအခါ ထိပ္သီးနည္းပညာကုမၸဏီႀကီးျဖစ္တဲ့ Google ကလည္း Game Streaming ဝန္ေဆာင္မႈအသစ္ကို မိတ္ဆက္လိုက္တဲ့အတြက္ ကိုယ္ပိုင္ Game Streaming လုပ္ေနတဲ့ Sony နဲ႔ Microsoft တို႔အတြက္ ၿပိဳင္ဘက္အသစ္တခု တိုးလာပါတယ္။

Cloud နည္းပညာမွာလည္း Cloud ကုမၸဏီႀကီးေတြ ပိုမိုအားေကာင္းလာၿပီး၊ ေဒတာ စင္တာေတြ၊ ဆာဗာစက္ေတြနဲ႔ ကြန္ရက္ပစၥည္းေတြအတြက္ ေဒၚလာ ဘီလ်ံ မ်ားစြာ မသုံးႏိုင္ရင္ ေနာက္က် က်န္ရစ္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ အႏၲရာယ္ကို နည္းပညာကုမၸဏီ အမ်ားအျပား ရင္ဆိုင္ေနရပါတယ္။

Sony ဘက္ကလည္း PlayStation အတြက္ ကိုယ္ပိုင္ Cloud Gaming ဝန္ေဆာင္မႈတခုကို ၇ ႏွစ္ေတာင္ ႀကိဳးစား အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့သည့္တိုင္ ေအာင္ျမင္မႈ အကန႔္အသတ္ပဲ ရရွိေသးတာေၾကာင့္ Gaming ၿပိဳင္ဘက္ Microsoft ကို တိုက္႐ိုက္ ယွဥ္ၿပိဳင္မယ့္အစား လက္တြဲမႈ ရယူလိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

“Game Streaming ေခတ္စားလာသလို ထိပ္သီးကုမၸဏီ Google လည္း ဝင္လာတာေၾကာင့္ Sony လည္း ထိတ္လန႔္ေနပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ ကြန္ရက္ အေျခခံ အေဆာက္အအုံ အစုလိုက္ကို Microsoft ကို လႊဲေပးဖို႔ ဆုံးျဖတ္လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္” လို႔ Asymmetric Advisors ရဲ႕ နည္းစနစ္ပညာရွင္ Amir Anvarzadeh က Bloomberg သတင္းဌာနကို ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

Sony ဟာ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္မွာ အေမရိကန္ တက္သစ္စကုမၸဏီ Gaikai Inc. ကို ကန္ေဒၚလာ သန္း ၃၈၀ နဲ႔ ဝယ္ယူၿပီးေနာက္မွာ Cloud Gaming ကို စတင္ ဝင္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ Cloud နည္းပညာနဲ႔ ဂိမ္းဝန္ေဆာင္မႈ ေပးတဲ့ ပထမဆုံး ဗီဒီယိုဂိမ္း ကုမၸဏီႀကီးတခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ ၃ ႏွစ္အၾကာမွာ ကုမၸဏီဆာဗာေတြမွာ တင္ထားတဲ့ ဂိမ္းေတြကို အင္တာနက္လိုင္းရွိ႐ုံနဲ႔ ေဆာ့ကစားႏိုင္တဲ့ PlayStation Now ကို မိတ္ဆက္ေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။

ယခုအခါ PlayStation Now ကို လစဥ္ေၾကးေပးၿပီး ေဆာ့ကစားသူ ၇ သိန္းေက်ာ္ ရထားၿပီး ျဖစ္ေပမယ့္၊ ကုမၸဏီကိုယ္တိုင္ တည္ေဆာက္ လည္ပတ္တဲ့ Cloud စနစ္ေၾကာင့္ ကြန္ရက္ ခ်ိတ္ဆက္မႈ ညံ့ဖ်င္းတယ္ဆိုတဲ့ ေဝဖန္ခ်က္ေတြ ခံခဲ့ရပါတယ္။ အခု Microsoft နဲ႔ ပူးေပါင္းၿပီး ဘယ္လို Cloud Gaming ဝန္ေဆာင္မႈအသစ္ေတြ မိတ္ဆက္ေပးလာမလဲ ဆိုတာကိုေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္ရမွာပါ။

Cloud နည္းပညာအျပင္ Sony ရဲ႕ ပုံရိပ္ဆန္ဆာနည္းပညာနဲ႔ Microsoft ရဲ႕ ဉာဏ္ရည္တု (AI) နည္းပညာတို႔ကို ေပါင္းစပ္ၿပီး၊ စမတ္ပုံရိပ္ ဆန္ဆာအသစ္ေတြကိုလည္း ပူးေပါင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ ထုတ္လုပ္သြားမွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

Ref: The Verge, Bloomberg, USA Today
Nigma/ဧရာဝတီ

Media Links Team

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment